Per 1 mei de SAB balie op afspraak. 
Maak uw afspraak hier

Van Rembours naar Vooruit betalen

Postnl stopt binnenkort met Rembourszendingen. Dit houdt in dat er straks geen mogelijkheid meer is om bij de postbode te betalen.

Het aanvragen van handelingen met betrekking tot vaardocumenten kan op 3 manieren: per post, via de webshop en op afspraak aan de SAB-balie. Wordt je pakket via de post toegestuurd dan krijg je de bestelling aangetekend of onder rembours toegestuurd, na gelang de wijze waarop de aanvraag door je is gedaan. Het versturen van de aangetekende stukken blijft ongewijzigd bij een aanvraag via de webshop. Er is echter een grote wijziging gaande met de rembourszendingen. Dit heeft betrekking op alle aanvragen die per post worden ingediend.

De SAB is via een zijroute binnen ’Postnl’ ten ore gekomen dat de rembourszendingen vermoedelijk per 1 januari 2020 ophouden te bestaan. Dit zou betekenen dat er alleen nog maar via de webshop besteld en betaald zou kunnen worden. Omdat niet iedereen kan c.q. wil internetbankieren, is de SAB versneld op zoek gegaan naar een vergelijkbaar alternatief.

Doe je vanaf 16 december 2019 een aanvraag per post, dan is de routing als volgt:
- de aanvraag komt per post binnen;
- je ontvangt een bevestigingsmail van de binnenkomst van de aanvraag;
- jouw aanvraag wordt verwerkt en de bestelling klaargezet;
- je ontvangt een factuur met het verzoek om te betalen;
- na binnenkomst van de betaling wordt de bestelling verstuurd.

In de mail met het betaalverzoek vindt je de diverse mogelijkheden om de factuur te betalen, bijvoorbeeld door een bankoverschrijving, iDeal of creditcard. Er hoeft dus niet meer te worden betaalt aan de postbode en de verzendkosten zijn lager.

Bestel via onze webshop

U kunt snel eenvoudig uw vaardocumenten bestellen via onze webshop.

Bestellingen via de webshop worden sneller afgehandeld en zijn goedkoper in verzendkosten.

Klik hier voor onze webshop.

Openingstijden balie

Per 1 mei alleen op afspraak.
Maak hier uw afspraak.

Maandag 09:00 - 16:00
Dinsdag 09:00 - 16:00
Woensdag 09:00 - 16:00
Donderdag 09:00 - 16:00
Vrijdag 09:00 - 16:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

Bekijk hier eventuele gewijzigde openingstijden

Bezoekadres

Waalhaven Z.Z. 19
3089 JH Rotterdam

Tel : +31 (0) 10 798 98 98
Fax: +31 (0) 10 404 80 19

Postadres

Postbus 5700
3008 AS Rotterdam

© 2019 SAB All Rights Reserved.

Geachte bezoeker,

Onze website maakt gebruik van cookies. Deze zijn nodig voor het correct functioneren van onze website. Lees meer....

Accepteren

SAB Stichting Afvalstoffen & Vaardocumenten Binnenvaart (SAB) en cookies

Uiteraard respecteert de SAB uw privacy en heeft de SAB ervoor gezorgd dat u met de cookies niet persoonlijk kan worden geïdentificeerd. Gegevens die wel in de cookies staan opgeslagen, bewaart de SAB zorgvuldig en worden niet met andere partijen gedeeld (behalve onze affiliates) tenzij dit wettelijk verplicht is.
Om de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, gebruikt de SAB tevens andere cookies. Deze cookies zijn afkomstig van: Google Analytics, Google +1, AddThis, Double Click, XGraph en Livechatinc. Google Analytics, Google +1 en AddThis leveren rapportages over hoe bezoekers onze website gebruiken. Om daarvan gebruik te kunnen maken, plaatst de SAB cookies. De cookies verzamelen onder meer anonieme gegevens over uw surfgedrag en IP-adres. de SAB heeft geen controle over wat deze partijen met de cookies doen.

In- en uitschakelen van cookies

Cookies kunt u in- en uitschakelen of verwijderen via uw browser.

 

Dit cookiebeleid is voor het laatst herzien op 09-01-2017

Mededeling