Per 1 mei de SAB balie op afspraak. Maak uw afspraak hier |
Als uw huidige vaartijdenboek vol (of vermist) is en u wilt een nieuw vaartijdenboek aanvragen dan hebben wij het volgende nodig:
- Een volledig ingevuld aanvraagformulier;
- Een PV van Vermissing indien uw huidige vaartijdenboek vermist is;
U kunt aangifte doen van vermissing van uw vaartijdenboek bij uw lokale politie. - "oude" volle vaartijdenboek;
- verklaring van afgifte.
U kunt een aanvraag voor een vervolg vaartijdenboek doen:
- Via de webshop.
U kunt de gevraagde documenten digitaal uploaden bij uw bestelling en afrekenen middels iDEAL. U huidige vaartijdenboek en Verklaring van afgifte stuurt u per post na o.v.v. het ordernummer.
Doorgaans wordt uw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen in behandeling genomen. Wij sturen uw bestelling weer aangetekend naar u terug. - Per post.
U stuurt uw aanvraag en bovengenoemde documenten naar Postbus 5700, 3008 AS te Rotterdam. Wij sturen uw bestelling weer terug onder rembours. Dit betekent dat u aan de postbode dient te betalen. Aanvragen per post hebben een langere verwerkingstijd (+- 14 werkdagen) en brengen hogere kosten met zich mee vanwege de rembourskosten. - Aan de SAB balie.
U of een gemachtigde kan persoonlijk langskomen bij onze balie op werkdagen tussen 09:00 en 16:00. Uw bestelling wordt direct afgehandeld en u rekent af per pin (contant niet mogelijk). Afhankelijk van het aantal wachtenden kunnen de wachttijden oplopen tot meer dan een uur.