Naar aanleiding van ons recente klanttevredenheidsonderzoek en de vragen die we daaruit mochten ophalen, hebben wij gekeken naar manieren om onze dienstverlening te versterken.
Gebleken is dat klanten diverse vragen hebben over de verschillende taken die de SAB uitvoert, zoals over vaardocumenten, afvalbeheersbijdrage/ECO-rekening, facturatie, bunkeren en/of apps voor o.a. havenfaciliteiten. Betrokkenheid en verbinding met onze klanten vinden wij belangrijk— daarom introduceren wij het ‘One Stop Shop-event!’ Op één moment één loket waarin u al uw diverse vragen direct met ons kunt bespreken, zodat we samen kunnen werken aan een verbeterde klantbeleving en optimale ondersteuning.
Tijdens dit evenement staat ons voltallige en veelzijdige team klaar om u te woord te staan. U kunt terecht met ieder SAB-onderwerp dat voor u van belang is. Zo krijgt u snel, persoonlijk en volledig antwoord.
Wanneer en waar?
Datum: Donderdag 29 januari 2026 (van de datum kan afgeweken worden bij veel aanmeldingen en tijdstip volgt na aanmelding)
Locatie: SAB kantoor, Waalhaven zuidzijde 19 in Rotterdam
Aanmelden
Wilt u deelnemen? Meld u eenvoudig aan via onderstaande link. U kunt daarbij aangeven welke onderwerpen u zou willen bespreken, zodat wij ons goed kunnen voorbereiden.
https://forms.gle/otXiMjMDWu4BBFRB8
Wij kijken ernaar uit u te mogen ontvangen en samen met u te blijven bouwen aan een sterke samenwerking en een nog betere dienstverlening.
Met vriendelijke groet,
Team SAB

