De SAB is afgelopen zomer hard aan het werk gegaan met al zijn medewerkers om met elkaar na te denken over een interventie voor de verbetering van de klantdienstverlening. Door mee te doen aan de Gebruiker Centraal Cultuur Challenge zijn we tot mooie inzichten gekomen. Dat een overheidsinstantie niet alleen een uitvoeringsorganisatie is, maar vooral een dienstverlenende organisatie is.
Hoe kunnen we aan de klantvraag voldoen? Hoe kunnen wij als organisatie onze kernwaarden laten gelden en dit uitstralen naar onze klanten? En heeft u als klant altijd al willen weten wat de SAB allemaal doet en willen weten wat er achter de deuren plaats vind? En heeft u altijd al meerdere vragen over onze diensten gehad die u niet persoonlijk bij ons kon stellen bv dat u aan de balie staat voor het afstempelen van uw dienstboekje maar dat u ook graag meer wilt weten over Crew Compass? Of als ondernemer een schip heeft aangekocht , maar waar moet ik dan nog meer aan denken en regelen?
Dan… heeft de SAB een mooie interventie bedacht en ben jij benieuwd wat dat is? Houdt dan onze website en LinkedIn in de gaten!